یک مخاطب برای خبرفوری نوشته است:
“من ۳تا سفارش در دیجی کالا داشتم.
برای یکی از آنها تقریبا ۱۰۰ تومن پول دادم. قرار بود دوشنبه هفته پیش بیاید که کنسل شد. بعد زمان را به جمعه موکول کردند که باز خبری نشد و دیگر خبری ندادند که قرارست چه شود. چند باری که بعد از کلی پشت خط ماندن برای پیگیری زمان تازهای وعده داده شد، از شهرستان برگشتم که بسته ها را تحویل بگیرم که فهمیدم سرکار گذاشته شدم و باز ارسال نشد!
دیجی کالا نه میگوید کالایی که خریده ام کجاست و نه برای وقت و اعصاب مشتری ارزشی قائل است. واقعا در این شرایط بحرانی کشور معنی سوءاستفاده و بی مسئولیتی را فهمیدم!”
خبرفوری منتظر پاسخ دیجی کالا به این مخاطب خواهد بود.
.
منبع:
خبر فوری | https://www.khabarfoori.com