آخرین اخبار

واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان/ عکس

تاریخ خبر/ دوشنبه, 1اردیبهشت , 1404

یکی از این موارد مربوط به بسته ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد.

در این خبر،  گله‌مندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس یافته بود.

شرکت ملی پست در همان ساعات اولیه انتشار خبر واکنش نشان داد و روابط عمومی این شرکت با قبول مسئولیت قول رسیدگی داد. 

در کمتر از ۴۸ ساعت، براساس قوانین و مقررات و اصل مشتری مداری، نسبت به جبران خسارت مشتری مذکور اقدام و رضایت او را جلب کرد. 

این اتفاق نشان می‌دهد وقتی نهاد مسئول با پاسخگویی و شفافیت وارد عمل شود، می‌توان اعتماد عمومی را حفظ کرد.

photo_2025-04-21_20-15-30

 

.
منبع:
خبر فوری | https://www.khabarfoori.com

error: Alert: Content selection is disabled!!