آخرین اخبار

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری: امیدوارم مردم به من رأی ندهند!

تاریخ خبر/ یکشنبه, 13خرداد , 1403

حجت‌الاسلام حسین میرزایی بعد از ظهر امروز _ یکشنبه سیزدهم خرداد_ با ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور، سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و اظهار کرد: انگیزه اخروی و انگیزه ظاهری موجب شد در انتخابات شرکت کنم، در خصوص انگیزه اخروی باید توضیح دهم که یوم‌الحساب از ما سوال خواهند کرد آیا متحمل بار مسئولیت در نظام اسلامی شدید و اگر متحمل شدید آیا از عهده کار بر آمدید؟

وی افزود: بنده ثبت نام کردم تا در یوم‌الحساب پاسخ دهم از بار مسئولیت در نظام اسلامی شانه خالی نکردم، امیدوارم که شورای نگهبان مرا جزو داوطلبان نهایی قرار ندهد، اگر شورای نگهبان بنده را جز داوطلبان نهایی قرار داد امیدوارم مردم عظیم الشان کشورم به من رأی ندهند و اگر مردم اعتماد کردند آن گاه در مسیر خدمت کفش آهنین خواهم پوشید.

وی در خصوص انگیزه ظاهری خود گفت: تاکنون شش برنامه توسعه و ده‌ها بودجه به ارزش میلیون‌ها میلیارد تومان نوشته و اجرا شده است اما وضعیت معیشت، گرانی، اشتغال، ارزش پول ملی، نظام بانکی و … همین است که مشاهده می‌کنید.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای هاشمی با آن هوش و اقتدار سیاسی که داشت، نتوانست مشکل اقتصاد کشور را حل کند؛ آقای خاتمی با آن محبوبیتی که در آن سال‌ها پیدا کرد نتوانست مشکل اقتصاد کشور را حل کند؛ آقای احمدی نژاد با آن جرأت، پرکاری و هوشی که داشت هم نتوانست مشکل اقتصاد. کشور را حل کند؛ آقای روحانی هم که به جای خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرده بود هم نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند؛ آقای رئیسی آن مجاهد نستوه، آن زاهد دل شب و شیر روز عمر شریفشان کفاف نداد که نتیجه کارشان مشخص شود.

وی تاکید کرد: آیا می‌توان گفت همه رؤسای اقتصادی، رؤسای بانک مرکزی و سایرین یا فاسد بودند یا بی سواد بودند و یا بی عرضه؟ هرگز چنین نبوده است، پس مشکل چه بوده که اوضاع اقتصادی ما چنین است؟ پاسخ این است که ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده است و هیچ لوکوموتیو رانی نتوانسته آن را درست کند.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: اقتصاد لیبرال سرمایه داری وصله ناجوری به پیکره این نظام مقدس است؛ باید از الگوی توسعه پایدار و لیبرال سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و اقتصاد مقاومتی که برشی از اقتصاد اسلامی است، روی آورد.

وی تاکید کرد: هر کس رئیس جمهور شد اگر راه گذشتگان را در حوزه اقتصاد پیش گرفت، به سرنوشت همان‌ها تجار خواهد شد و وضعیت اقتصاد کشور درست نخواهد شد و اگر میز نادرست چیده شده اقتصاد کشور را به هم زد و آن را درست چیدن آنگاه کشور با ظرفیت صدها میلیون جمعیت که به رفاه و خوشی زندگی کنند را خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص سایر حوزه‌ها از جمله سیاست خارجی، امنیت و … در فرصت مقتضی سخن خواهیم گفت.

.
منبع:
خبر فوری | https://www.khabarfoori.com

این موارد را هم مشاهده نمائید ...

error: Alert: Content selection is disabled!!