آداب، رسوم و فرهنگ مازندران

آشنایی با رسوم و فرهنگ مردم مازندران

جاذبه‌های گردشگری مازندران

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مازندران

غذاهای محلی و سنتی مازندران

آشنایی با طرز تهیه غذاهای مازندرانی

شهرهای استان مازندران

آشنایی با شهرهای زیبای استان مازندران

سوغات و صنایع دستی مازندران

آشنایی با سوغاتی‌ها و صنایع دستی مازندران

بازارها و مراکزخرید مازندران

آشنایی با بازارها و مراکزخرید مازندران

مشاهیر و نام‌آوران مازندران

آشنایی با مشاهیر، مفاخر و نام‌آوران مازندران

زبان و گویش مردم مازندران

آشنایی با زبان و گویش دلنشین مازندرانی

سرگرمی‌های بومی مازندران

آشنایی با سرگرمی‌های بومی و محلی مازندران

لباس‌های محلی و سنتی مازندران

آشنایی با لباس‌های بومی و سنتی مازندران

اسامی و نام‌های مازندرانی

آشنایی با اسامی و نام‌های اصیل مازندران

ضرب المثل‌های بومی مازندرانی

آشنایی با ضرب‌المثل‌های بومی مازندرانی

حیاط وحش استان مازندران

آشنایی با حیات‌وحش زیبای استان مازندران

ساز و موسیقی محلی مازندران

آشنایی با موسیقی اصیل و فاخر مازندرانی

مراکز و ادارات دولتی مازندران

آدرس و شماره تلفن‌های ضروری

خبرنامه استان مازندران

سرخط جدیدترین اخبار مازندران

منابع

منابع تصاویر و مطالبی که به صورت بازنشر جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی بصورت رایگان قرار داده شده اند

قوانین

مجموعه ضوابط و قوانین استفاده کاربران و مخاطبان محترم

لیست میزهای خدمت دستگاه های اجرایی در سفر رئیسی

تاریخ خبر/ سه شنبه, 25اردیبهشت , 1403

استاندار مازندران از هفدهمین سفر رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مقصد مازندران خبرداده است.

یوسف نوری گفته طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده از سوی نهاد ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه این هفته همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت به مازندران سفر می‌کند.

به گفته استاندار رئیس‌جمهور در این سفر علاوه بر پیگیری و بررسی مصوبات سفر نخست هیئت دولت به مازندران که حدود ۲۶ ماه پیش انجام شد، از برخی زیرساخت‌ها و طرح‌های استان نیز بازدید می‌کند و چند طرح مهم زیرساختی استان نیز با حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه دولت مردمی سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته استاندار مازندران، دیدار با خانواده شهدا، فعالان حوزه تولید، نخبگان استان، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از چند طرح نیمه‌کاره بخشی از برنامه‌های سفر آیت‌الله رئیسی به مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: از زمان سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران تا کنون اقدامات خوبی برای تحقق مصوبات سفر انجام شد و پیشرفت و رشد خوبی در طرح‌های مربوط به مصوبات سفر دیده می‌شود.

 

 

نگاهی به دایر شدن میزهای خدمت دستگاه های اجرایی در ساری

 

 

همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان مازندران برگزاری میز ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در ساری، میدان خزر، ابتدای کمربندی غربی، مجتمع فرهنگی ورزشی برق مازندران برگزار می شود.

همچنین همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند.

علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در جلسه هماهنگی سفر اداره کل طی سخنانی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم استان می توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در ساری، خیابان شهبند مراجع کنند.

گفتنی است سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرعلی اوسط، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و بعنوان نمایندگان وزیر در این سفر حضور دارند.

براساس این گزارش، هم‌زمان با سفر استانی ریاست جمهور به استان ولایت‌مدار و لاله‌خیز مازندران، ستاد ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و با همراهی دکتر علی اصغر طیبی معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

 

این ستاد در روزهای چهارشنبه 26 و پنجشنبه 27 اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۸ و نیز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۴ در دانشکده فنی امام محمدباقر(ع) ساری دایر خواهد بود.

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی مازندران نیز در خبری گفته است، هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان مازندران و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به‌مدت سه روز در محل این اداره‌کل واقع در ساری میدان امام، ابتدای خیابان جام‌جم، روبه‌روی سپاه مقاومت بسیج شهرستان ساری مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ٨ صبح الی ١٨ و ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۴ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران نیز از حضور ۲ نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور در مازندران خبرداد و گفت: نخبگان و چهره های علمی از طریق آنان می توانند مسائل و مطالبات خود را بیان و در اسرع وقت به آنها رسیدگی می شود.

محمد آزادبخت افزود: در قالب برنامه های مردم محور سفر ریاست جمهور به استان، مهدی رمضانی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری و عیسی کوه فلاح به عنوان نماینده تام الاختیار بنیاد ملی نخبگان از روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بنیاد نخبگان استان مستقر می شوند و ضمن دیدار چهره به چهره با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت های دانش بنیان با آنان گفتگو می کند و در جریان نیازهای آنان قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

.
منبع:
حرف‌آنلاین | https://harfonline.ir

error: Alert: Content selection is disabled!!