هیئت حاضر پس از مراسم افتتاحیه ضمن بازدید از تمامی غرفه‌ها، با حوزه کاری و نحوه انجام فعالیت‌های شرکت‌کنندگان در مورد فرانچایز آشنا شدند.

 

این نمایشگاه که بزرگترین رویداد سالانه سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری در قالب فرانچایز به شمار می‌رود، طی چهار روز زمان برگزاری تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ادامه داشت و با استقبال قابل قبولی از سوی سرمایه‌گذاران و عموم علاقه‌مندان روبه‌رو شد.

گروه بین المللی پارس پندار نهاد در نمایشگاه فرانچایز ایران حضور دارد

گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد نیز که از فعالیت‌های شاخص آن فرانچایزینگ در مقیاس جهانی است، به عنوان یکی از شرکت کنندگان و غرفه‌داران حضور فعال و چشمگیری در این رویداد داشت و طی مدت برگزاری همه روزه میزبان تعداد پرشماری از بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بود. علاوه بر پارس پندار نهاد، حدود 30 شرکت معتبر داخلی و خارجی از جمله مجریان، برندهای پوشاک،  فعالان حوزه صنایع غذایی و مولتی برندها در نمایشگاه فرانچایز حاضر بودند.

نمایشگاه فرانچایز ایران

ثبت و راه‌اندازی شعبات جهانی شرکت‌ها یا دریافت شعبه برندهای معتبر تحت مالکیت از جمله خدمات و اقداماتی‌ است که گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد در زمینه فرانچایز انجام می‌دهد. این امر در نهایت منجر به افزایش تولید ناخالص ملی و ارزآوری برای کشور می‌شود. شعبه‌پذیری جهانی رستوران ایتالیایی لامباردو(Lombardo’s Italian Restaurant) و کافه بیکری امبردو(Amberdo Cafe & Bakery) واقع در کشور کانادا از سری فعالیت‌هایی بود که در این دوره نمایشگاه پارس پندار نهاد بر آن تمرکز داشت و بازخوردهای بسیار مناسبی نیز دریافت کرد.

پرسنل پارس پندار نهاد در نمایشگاه فرانچایز

در متن و حاشیه نمایشگاه فرانچایز ایران

رسانه خبر فوری از حاضران در نمایشگاه جهت پوشش خبری و تهیه گزارش، با دکتر ماکان آریا پارسا مدیرعامل گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد گفتگویی در مورد فرانچایز، نمایشگاه و خدمات پارس پندار نهاد در این حوزه انجام داد.(ویدئو کامل مصاحبه در انتهای متن قابل مشاهده است.)

همچنین در طول زمان برگزاری نمایشگاه، روابط عمومی گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد با افرادی مانند محمدعلی مولایی، مدیرعامل انجمن فرانچایز ایران، محمد مقدم و آیدین خطایی، به ترتیب مدیر فرانچایز و سفیر برند هلدینگ وزیری و دکتر قلی‌زاده، مدیر محصول فردا موتور درباره نمایشگاه فرانچایز مصاحبه‌هایی صورت داد.

دکتر ماکان آریا پارسا در نمایشگاه فرانچایز

از نکات برجسته در ششمین نمایشگاه فرانچایز ایران، جلسات مثبت موثر شرکت‌های حاضر با یک‌دیگر در جهت همکاری و هم‌افزایی تجاری با هدف تسریع و پیشرفت امور مربوط به فرانچایز در کشور بود. برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعیت فرانچایزینگ با حضور متخصصین این حوزه از دیگر رخدادهای نمایشگاه بود. در مجموع کارشناسان کیفیت این دوره را چه از نظر شرکت‌کنندگان و چه به لحاظ شکل و شیوه برگزاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر ارزیابی کردند.

ویدیوی مصاحبه دکتر ماکان آریا پارسا با رسانه خبر فوری به صورت زیر است:

سایر تصاویر حضور گروه بین المللی پارس پندار نهاد در نمایشگاه فرانچایز ایران به صورت زیر است:

توضیح به مراجعین

جلسات گروه پارس پندار نهاد در نمایشگاه فرانچایز ایران

دکتر سروش مقدم در نمایشگاه فرانچایز ایران

 

.
منبع:
خبر فوری | https://www.khabarfoori.com

error: Alert: Content selection is disabled!!